lllll
lll

25. august 2009

Pakke i posten fra Den lille vimpelfabrikken..










Hei alle sammen!
I dag har jeg fått pakke i posten fra Anette med den fine bloggen guttemamma. Pakken er fra hennes nystartede lille fabrikk

Den lille vimpelfabrikken

Jeg er så utrolig fornøyd!Og for en service! Hun hadde også lagt ved noen søte marihøner og en sommerfugl som jeg har hengt på hønsenetting- tavlen min..koselig:)
Har du enda ikke vært innom dlvf anbefaller jeg det på det sterkeste. Mange flotte vimpler til salgs! Så tusen tusen takk Anette! Bilder av opphengte vimpler kommer når vi har flyttet. Gleder meg!

Ha en fin kveld..skal prøve å titte innom alle etter lekser og nm i klesbretting:)
Klem fra
Lottis:)


17 kommentarer:

  1. Lotta!!! Må bare si TUSEN takk for den koselige hilsenen din,så glad for at du ble fornøyd!! er jo bare en amatør...
    O oj,for et fantastisk reklameinnlegg for meg,helt varm og glad her jeg sitter...
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fine vimpler!! :o)
    Pakken din blir sendt med posten i morgen tidlig!!
    Ha en fin kveld,
    klem :o)

    SvarSlett
  3. Så fine de var! Og så fin blogg du har!!

    SvarSlett
  4. Hei:) Der har du fått vimpler alt ja:) De er kjempeflotte, flinke Anette:) Blir gøy å henge opp i nytt hus tenker jeg:) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Så Nydelige vimpler!! Utrolig koselig å ha på et barnerom!! Blir sikkert fint!!
    M

    SvarSlett
  6. Kjempefine vimpler Anette lager!
    En strevsom tid dette med flytting, men artig da! Mye å tenke på og mye å gjøre.
    Pluss alle de hverdagsligetingene i tillegg som må gjøres så blir en sliten.
    Men du verden så spennende det er å planlegge sitt nye hjem!
    Gleder meg veldig til å se!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Anette er jo bare kjempeflink :) og vimplene er utrolige fine! tror jeg må invistere i noen selv :)

    ojojoj, nå flytter du snart :) regner med at du er superspent!!!

    klem

    SvarSlett
  8. Så kjekt med å få ting man har gledet seg til :) Virkelig fine vimpler :)

    Og hyggelig med små overraskelser!

    Ha en fin onsdag :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  9. Ja, det er herlig med stor tomt! I år har vi iallefatt fått ordnet plenen så nå er det ikke bare jungel og gjørme, men det er enda langt unna slik jeg vil ha det. Satser på litt planting neste år! :)

    SvarSlett
  10. Så snille folk er!! Grattis med nye vimpler og lykke til med innflytting. Ikke lenge igjen nå!

    SvarSlett
  11. Åå, så fine vimpler! Herlige farger, og tenk så fint det ville blitt sammen med den stipete tapeten som du vurderer på barnerommet!: )

    Nå må du ikke slite deg helt ut da, kjære deg.. Er vel tøft å begynne på skolen igjen etter en lang sommerferie, for ikke å snakke om at dere er midt oppi flytting.. Nei, du får ta det med ro!: )

    Har noen gullfargede øreringer med champagnefargede krystaller, som er nøytrale og veldig fine! Ellers så kan jeg bestille krystaller i den fargen du vil ha også, ikke noe problem!: )

    Nyt dagen, søte Lotta! Klem fra meg

    SvarSlett
  12. for en alldeles nydelig header!!

    SvarSlett
  13. Neimen næææ vimpelfabrikk...det hørtes så koselig ut altså.
    Men du....takk for de utrolig hyggelige ordene fra deg hos meg i går...kjempekoselig synes jeg.
    Tuuuusen takk...har blitt kontaktet av journalist et par ganger, men har ikke helt turt det skjønner du...men kanskje kanskje...hihi.
    Klem til deg tilbake fra meg

    SvarSlett
  14. Hei!

    Heldige du som har fått pakke i posten :) Jeg har også bestilt vimpel, men i rosa. Gleder meg masse!! De er bare fantastisk søte ♥

    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg :) Jeg skal virkelig prøve å følge dine råd og ta det med ro. Merker det trengs.

    klem C ♥

    SvarSlett
  15. Hei,de vimplene der er jo bare så dekorative...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  16. så utrolig skjønne vimpler du har bestillt deg far anette:) kan tenke meg de er helt nydelige:) Ønsker deg en skjønn dag:) klem monica

    SvarSlett