lllll
lll

8. juli 2011

DIY- Pallebenk med hjul




God kveld!
Her ser dere hva jeg har drevet med i dag...
Har laget meg en deilig benk til terrassen:) 

Europall, madrass og maling hadde jeg på boden fra før.
Hjulene med brems har jeg kjøpt for en billig penge på Clas Ohlson. 
Et gammelt laken ble på 1-2-3 til et trekk til den gamle madrassen...
og vips en pallebenk til glede både for store og små:)

Med dette innlegget slenger jeg meg også med i NIB sin juliutfordring:
Sommerparadis- For dette er mitt lille paradis! Hjemme på terrassen en sommerdag i Drøbak:)

Ha en herlig fredagskveld og helg!
Klem fra
Lotta


Puter: Monicas Interiør (Kolbotn) og Lille Due (Drøbak)
Skinnfell: Monicas Interiør
Oliventre: Floriss
Kurv: Kid interiør
Stjernekopp: Home & Cottage
Bok: Ark bokhandel


 

37 kommentarer:

  1. ahh den så god ut! stilig! ha en flott kveld videre ;)
    klemmer fra nina

    SvarSlett
  2. Vilken kunglig plats!!!! Superfint. kram Johanna

    SvarSlett
  3. God DIY-ide, enkelt og lekkert...

    SvarSlett
  4. Kjempe smart og skikkelig stilig å se til. Skinnet og putene var prikken over I`en. Flott!!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Denne likte jeg! Så flink du vært!
    Utrolig lekkert stylet også:-)
    God sommer!

    SvarSlett
  6. Men oj vilken dö cool bild!
    Så enkelt och så snyggt. Kankse gör jag
    den iden på vår kollonilott i sommar:)

    kram CC

    SvarSlett
  7. Så flott! :) Ser skikkelig koselig ut her :)

    SvarSlett
  8. Kjempestilig. Jeg har og lurt på om jeg skal lage meg en slik. Når tiden tillater det.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. WOW så tøff !!! Lekkert stæsjet :))

    Har planer med paller på vår uteplass jeg også, men det blir ikke før til neste sommer da vi skal utbedre plassen og få den enda større :)
    Hva har du til ryggstøtte ??

    Klem Heidi

    SvarSlett
  10. Hei;)
    Har o komentere på The little Cupcake Factoryn bloggen din, men fikk det ikke til. Så da prver jeg her.
    tenkte jeg skulle prøve meg på sjokolade cupcakesene dine og lurer på hvor mange grader ovnen skal stå på.
    Ha en fin helg:)
    Klem May

    SvarSlett
  11. Veldig kul!
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei May!
    Jeg steker de på 180 grader. Se an ovnen din litt. Vi har varmluftsovn. 180-200 grader;)

    Klemmer

    SvarSlett
  13. Dette var fint!
    (og bra med gjennbruk :O)
    God helg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  14. Fantastisk!!! Det blir nok noe pallegreier på meg også en vakker dag...til kjæresten sin hytte...om det blir bord eller hva, gjenstår å se!
    Lykke til i utfordringen, skal stemme på deg vennen! Klem, M

    SvarSlett
  15. jaaa, den er kuuul!!

    kos deg! håper du får mange gode sommerdager på verandaen din!

    klem beate

    SvarSlett
  16. NYDELIG!

    En fabelaktig fredag ønskes deg og dine!
    Klemmer

    SvarSlett
  17. Hei.

    Lekkert med bruk av pall. Jeg får ikke med meg mannen på den idéen, selvom jeg har 2 halvpaller i garasjen som bare venter på hjul og litt farge.

    Lykke til hos nib.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  18. Herlig benk, nydelig pute og skinn!

    SvarSlett
  19. Så flott det ble :) Kreativt og fint!

    SvarSlett
  20. Sååå flink og kreativ du er!!!
    Kjempeimponert!!

    Klem!

    SvarSlett
  21. Elskerelskerelsker!!!!! SÅ imponert, flinka!!
    Ha en herlig helg :) klem fra Barbro

    SvarSlett
  22. Hei

    Kjempe fin pallebenk:) Den likte jeg.

    Flott blogg du har, denne skal jeg følge videre.
    Lykke til i utfordringen.

    Jenne

    SvarSlett
  23. Wow, så stilig!!!
    KLæmmer

    SvarSlett
  24. Hei Lotta, den var kjempe stilig!! Har du laga noko ryggsøtte på den? Korleis gjorde du i så fall det?

    Klem klem, Eli :)

    SvarSlett
  25. Kjempestilig!!
    Har lyst på en slik en jeg også:)
    Men jeg ser du har kurv fra KiD til oliventreet ditt. Jeg har oliventre,å sto og tok i maken kurv til den i går på kid. Men ser jeg må tilbake og kjøpe den. Var kjempefin til oliventreet.

    Ha en fin lørdag
    Klem Synnøve, fra Synnøveheim. Som ikke får til og legge igjen kommentar til deg,når jeg er pålogget.

    SvarSlett
  26. Wow,den var kjempe fin:) Kreativ og flink du er:)
    Ønsker deg og dine en fin lørdag:)
    Klem

    SvarSlett
  27. Denne ble så fin altså. Kult at du kan flytte rundt på den etter hvor solen er. Kunne tenkt meg en slik, men har da mest frodig åker (les:plen) og der blir det værre å trille rundt.Fin inspirasjon læll :)))
    Kos deg i paradiset.
    Klemmers

    SvarSlett
  28. din flinkis.. råflott..
    happy lørdag..

    SvarSlett
  29. Flott eksemplar av pallesofa ;)
    Nydelige bilder også...
    Fikk vite i går at min far lett kan få tak i paller, så spørs om det ikke kommer paller på terrassen vår også i løpet av sommeren.
    Lykke til i utfordringen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  30. Hei!

    Så utrolig kreativt, og så lekkert det ble! Nydelige bilder:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  31. Jeg er virkelig imponert!! Kjempekreativt og veldig fint!
    Nå kommer jeg til å tenke på deg når jeg ser alle europallene på jobb i natt ;)

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  32. Wow!!! Den så digg ut å sole seg på!! :) OG så fin den ble! Flinkesen!!!

    Kos deg meg bloggefri!! :) Det skal jeg også :)

    Klemmer

    SvarSlett
  33. hei så flott blogg du har - legger meg som følger jeg. Benken var knallfin - håper du får nyte mange dager og sommerkelder her. Fortsatt god sommer.

    SvarSlett