lllll
lll

19. januar 2012

*Amerika*


*Nicholas og meg New York 2006*


Hei alle sammen!
Denne familien sparer til ny USA tur. Billetter blir bestilt når vi har spart det vi skal:)
Mannen og jeg koser oss på kveldene med planlegging og mimring...

Reiseruta er foreløpig denne:
Oslo- New York-Nigara Falls- Detroit- Chicago- Minneappolis- Los Angeles- San Francisco- San Diego- New York- Oslo
USA dream
Collage: Lotta

På collagen over: Et lite knippe USA favoritter. Bla fra favorittbutikken
 Tillys, Yankee Candle og selvsagt Starbucks!
Kan nesten ikke vente med å sette mine bein på Amerikansk jord igjen...
Håper det ikke blir alt for lenge til!

Nå skal jeg kose meg med en deilig kopp te og litt bloggmys!
Gleder meg til å se hva dere har gjort den siste uken!

Klem fra
Lotta


11 kommentarer:

  1. Så deilig å drømme, og spare og vente at drømmene skal bli virkelige. Fine bilder:)

    SvarSlett
  2. Så fint med slike felles familiemål!
    Klem og kos deg♥

    SvarSlett
  3. Åå..så herlig å drømme og planlegge:) Alltid kos å ha noe å se frem til<3
    Ha en fin kveld..
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Det er jo en del av moroa! Å planlegge. Chigaco. Der har jeg vært. Fin by. :)

    SvarSlett
  5. Du vet jeg er så enig som man kan bli: Kan knapt vente med å komme til USA igjen! :) San Francisco og NYC er vel på topp 5 listen min over favorittbyer i verden. Skal dere kjøre bil? Spennende å høre mer om planene deres etter hvert :) Klemmer

    SvarSlett
  6. Drømmer sammen med deg... :) vi skal og spare til dette :) LA, Dallas, Florida, NYC... ååå.... HELLO USA!

    SvarSlett
  7. Hei igjen, reiseruten høres helt herlig ut! :) Selv har jeg kun vært på "road trip" på Vestkysten (San Francisco-LA) og Østkysten av USA (DC-Key West-New Orleans), men aldri imellom kystene. Har riktignok vært over store deler av USA med fly da. Ah, gleder meg bl.a til shoppingen og det tror jeg du gjør også :) Må kanskje begrense meg litt ift i fjor, for da måtte jeg sende ting hjem i posten og det ble dyyyrt... I tillegg hadde vi overvekt på flyet, *kremt* ;) Det er bare å glede seg! :) Klemmer

    SvarSlett
  8. Hei hei...for en spennende drøm!

    Kakepynten ble kjøpt i København før jul, med de har dem sikkert her i landet også. På esken står det Animal Parade, og firma: Meri Meri

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Deler den drømmen ja...
    Var ti dager i Florida (Disney World) nå i november, men fikk desverre ikke brukt dagene fullt ut siden vesla ble syk... Slik som skjer, men veldig synd når vi har brukt så mye penger på en tur. Jaja får håpe vi kan reise tilbake en gang!! (selv om det sikkert blir noen år til...)
    Får satse på at det ikke blir så lenge før dere kommer dere på tur da:-)

    SvarSlett
  10. Oioioi!! Så spennende!! Jeg har bare vært i N.Y, og det er altfor lenge siden.

    Angående tapet; selv har jeg veldig lyst til å finne på noe sprekt i gangen nede. Vi får se ;)

    SvarSlett
  11. Hei Lotta! :)

    Ååhh.. Usa, jeg vil også!

    Vi har snakket litt om å reise til USA på bryllupsreise, vi gifter oss 19.mai.
    Kan du skrive litt om hvordan dere beregner budsjett, bo, mat, shopping, bil etc?
    Alle gode tips mottas med en stor takk!

    ha en fin fin helg!

    Klem, Line.

    SvarSlett