lllll
lll

22. januar 2012

*Søndag*


*Bilde fra stua Høsten- 11*


Hei alle sammen!

Håper helgen deres har vært fin!?
Vi har hatt koselig besøk fra "Mimmi" i Fredrikstad og i går hygget vi oss med shopping og middag nede i byen og koset oss her hjemme på kvelden!

I dag har jeg vært på varetelling på jobben, og det var maaaaange fine varer som skulle telles!
Herlig å ha det overstått!!!

Nå blir det "Boardwalk Empire" på loftstua med sjefen her!
Koser oss med det hver kveld vi nå.. Samtidig som vi drømmer om USA da vet dere..
*Sukk*

Fin mandag og ny uke til deg som titter innom!
Klem fra
Lotta





6 kommentarer:

  1. Fin stue du har Lotta :O)
    Vi har hatt familie middag, og jeg bakte en fire dobbelt sjokolade kake til dessert...og nå skal jeg ha en kopp te og ett stykke til..den var veldig god!

    Ha en fin ny uke,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det er deilig med vell overstått varetelling ja! vi skal telle 12. Februar.. juhuu.. eller ikke ;) hehe

    Ha en fin kveld,
    KOs dere!

    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en herlig helg;) Gøy å planlegge tur. Jeg har aldri vært over there- men bestemoren min var født der- og mannen min er faktisk amerikansk statsborger- foreldrene hans bodde i NY før han ble født. Så kanskje vi burde planlegge tur til USa etterhvert vi også;)Jeg er bare sånn at jeg trives best hjemme i Norge;)Ønsker deg ei fiin ny uke!

    SvarSlett
  4. Mannen gleder seg til Boardwalk Empire er tilbake på skjermen! ;)

    Håper dere får en fin uke!!

    SvarSlett
  5. Så koselig stue dere har:) Kan tenke meg det er deilig å være ferdig med varetelling:)Håper du har en fin start på den nye uken:)
    Klem

    SvarSlett