lllll
lll

1. mars 2012

Giveaway/ Vinn wallsticker



Hei alle sammen!
For et herlig vær vi har hatt her på østlandet i dag!
 Hurra for vår sier jeg bare!
Jeg starter mars med en herlig giveaway....

I samarbeid med Happylines  kan du vinne den supertøffe
wallstickeren "Vespa" her hos meg...



Alle bilder: Lotta

For å delta:
* 1 lodd for kommentar under dette innleget
* 1 lodd for å like Happylines på facebook her
* 1 lodd for å fortelle om ditt favorittprodukt fra Happylines
* 1 lodd for å ta med deg øverste bilde å dele på din egen blogg og/eller facebook

Husk å skrive hvor mange lodd du tar!


Masse lykke til!
Trekning 15. mars



Klem fra
Lotta



 

64 kommentarer:

  1. Denne wallstickeren "Vespa" er min favoritt! Og vil gjerne ha den på min gutten sit soverom!! :)

    Jeg trekker tre lod :)

    Vicky

    SvarSlett
  2. Trekker to lodd. Kommentar og min favoritt som er "you" wallstickersen.

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  3. Tar fire lodd jeg...
    Min favoritt nå om dagen er "melk"

    Krysser fingrene alt jeg har nå.

    SvarSlett
  4. hei,

    så flotte motiv og tekster... liker!
    jeg vil være med!

    Mydeer er mitt ønskemotiv... nydelig!
    2 lodd.
    klem Tove

    SvarSlett
  5. Jeg trekker to lodd og liker "Step by step".

    SvarSlett
  6. 1 lodd her til meg, knall kul vespa.. ;)

    SvarSlett
  7. "Alfabet" hadde passet godt inn på storebrors rom, som suger til seg lærdom og informasjon. Ellers er også "Vespa'n" en av favorittene:) 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  8. 1 lodd til meg også!!
    Vespaen var knallkul!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  9. Hei;)
    Den vespan er jo bare helt super;)
    Den ønsker jeg meg!!
    3 lodd til meg.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  10. Hei! Den vespaen har jeg hatt kjempelyst på! Det vil si,- min sønn har kjempelyst på den!! Jeg "liker"håppylines på face.... 2 lodd til meg!

    Kari

    SvarSlett
  11. Hei på deg jeg tar 2 lodd, kommentar og like på facebook =) Ha en fin kveld! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  12. Oi, den var helt rå! Jeg tar to lodd:) Kommentar og liker:)

    God kveld til deg, Lotta:)

    SvarSlett
  13. Jeg trekker 4 lodd :-D
    Favoritten er "dikt"!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  14. Hei, dette vil jeg gjerne være med på. Full pott - 4 lodd, på meg. Deler på FB. Mitt favoritt produkt hos Happyline er Perfume wallstickeren. Ser den for meg i oransje på ett høyskap jeg har på badet for å skjule noe stygge skraper jeg har laget i døra..
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 4 Lodd :-) Elsker vespa! Også likte jeg godt Special, nydelig i trappen! Hilsen til deg å dine Lotta, fra det blide sørland :-) L.

    SvarSlett
  16. Vespa er det store også i vårt hjem.
    Og den vil bare rett og slett være flott på gutterommet som snart er ferdig.

    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  17. "Happy" , den var steintøff!! :)

    4 lodd på meg!
    *kryssefingreogtær*

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  18. Så flott giweavay, jeg blir gjerne med!
    To lodd på meg og favoritten er vespa!

    SvarSlett
  19. Å ja da slenger jeg meg med...Å jeg som hadde tenk å bestille vespaen...diggern!!4 lodd på meg da...

    SvarSlett
  20. Denne er jo såå fin! Trekker et lodd jeg!
    Håper det står bra til hos dere! Har forstått at det er på østlandet vi skulle vært i dag. Her har det bare vært tåke... Men det blir vel vår tur å få finvær også etterhvert:)

    Klem!

    SvarSlett
  21. Digger denn jeg også. Den ønskes til lillebror. Liker veldig godt pippi sitatet, det SKAL på veggen en gang;) tar 3 lodd og håper på lykke.

    SvarSlett
  22. Jeg tar full loddpott! Liker veldig godt veggordet som heter "Breath 1". Håper på vinnerlykken

    SvarSlett
  23. Så flott den Vespaen var. Den og "pippi" er nok mine favoritter. Krysser fingrene for mine 3 lodd:)

    Mvh Marianne LS

    mlyngsand@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Tre lodd til meg!
    Jeg liker "You-wallstickeren", og jeg liker Happylines på FB. Også liker jeg bloggen din! ;)

    SvarSlett
  25. Hei!
    To lodd til meg, jeg liker vespaen veldig godt! Minner meg om da jeg var 16 år <3
    Så er det så gøy å følge med den flotte bloggen din <3
    Klem Nina

    SvarSlett
  26. Jeg syns vespaen er den kuleste!! Har lyst til å ha den på rommet til junior, og har alt bestemt hvor. Den er supertøff!!

    Jeg tar 3 lodd og krysser alt jeg har av fingre og tær :D

    Mvh Linn
    linnsundby@hotmail.com

    SvarSlett
  27. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    2 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  28. Jeg tar ett lodd :)

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  29. Wow for en herlig give-away!
    Jeg tar full pott - 4 lodd :)
    Ønsker meg Vespa, min favoritt :)
    Ønsker deg en stålende helg med masse sol ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  30. Trekker et lykkelodd jeg! :-)
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  31. Jeg er med :) Tar to lodd!

    Min favoritt er "Pippi"
    God helg...

    -Stine

    SvarSlett
  32. Jag är med på utlottningen :)
    2 lotter tack, gillar på FB och skriver här.

    Hälsningar
    AnnKatrin

    SvarSlett
  33. Jeg tar ett lodd:-)

    SvarSlett
  34. Så fin premie. Jeg vil gjerne være med, og tar to lodd! Har gavedryss hos meg også om du vil friste vinnerlykken.

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  35. Flott giveaway, 2 lodd til meg. Ha en super kveld :-)

    SvarSlett
  36. Skikkelig kul.
    Jeg vil være med og trekker 1 lodd..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  37. 3 lodd.
    Liker på facebook.
    Vespaen er flott og den vinner jeg mer enn gjerne, men favoritten er nok allikevel "Bjørk".

    Klem

    SvarSlett
  38. 3 lodd til meg!
    Eg har fleire produkt frå Happylines, men favoritten.. det må kanskje vere det spesialdesigna Bob Marley sitatet eg bestilte til den snille storebroren min. Eller Pippisitatet som passar perfekt i rosa på den svarte køyesenga til jentene mine. Eller.. eller den eg får mest godord for er "Life is special enjoy it one step at the time" som eg har i trappa mi. Ja, eg trur det må vere den!

    Og så vil eg vinne Vespaen då, soklart!

    SvarSlett
  39. Heisann!

    To lodd på meg, tøff sticker som hadde gjort seg her hos oss hvor guttene er i veldig mindretall;-)

    SvarSlett
  40. Hei!

    Moro moro, jeg hiver meg med og tar like godt 4 lodd! Favoritten er kanskje Mydeer, men Vespa er superkul!

    Nå krysser jeg finger og tær for at gutta får denne på veggen på lekerommet!

    Hilsen Silje

    SvarSlett
  41. Hei!

    Tar 3 lodd takk:)
    Favoritten min er "Vokse", hadde vært supert inne på barnerommet.

    Vespa wallsticker had vært utrolig kul på veggen å!!

    SvarSlett
  42. jaaa!
    og vi som nettopp har kjøpt hus og skal innrede to barnerom
    vet at storebror hadde blitt suuuperglad for akkurat den Vespaen.
    lillemor hadde vel helst villet ha store sommerfugler eller det fine Pippi-sitatet.

    Jeg trekker tre lodd og håper på vinnerlykke
    har du sikra deg lodd inne hos meg, forresten?
    gjør det hvis du liker House Doctor.
    trekning 12. mars.

    stor klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  43. Et ekorn på macken hadde vært fantastisk!
    To lodd til meg.
    Beste hilsen Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  44. Hei : )
    1 lodd. Liker bloggen din veldig godt. : )

    SvarSlett
  45. Prøver lykken med 1 lodd! :)

    SvarSlett
  46. Jeg liker veldig godt den wallstickeren de har som heter bjørk :)
    Trekker 3 lodd jeg (kommentar, favorittprodukt hos Happylines og deler på min blogg)

    klem Jane

    SvarSlett
  47. Frister lykken med 2 lodd ( kommentar og favoritt ) min favoritt er pippi, det skulle jeg gjerne hatt på veggen til lillegutt så skal ikke se bort ifra at det blir en bestilling herfra ;)

    Den vespan skal få en fin plass i huset her om jeg vinner :)

    Klem

    SvarSlett
  48. Hei :-) Du kan skrive meg ned med 3 lodd. Jeg liker dende veldig godt: http://www.happylines.no/veggord.html Jeg er usikker på om den passer best over senga til min mann og meg, eller på soverommet til guttungen, hehe.

    Jeg har også en giwe away på min blogg, og ønsker alle velkommen. Ha en fin saøndag!

    SvarSlett
  49. De humlene synes jeg er så søte og så disse små aliene.. Vurderte lenge å ha humlene på lillegutt sitt rom og er vel ikke helt avskrevet enda:) Da blir det 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  50. Hei to lodd takk!!
    Kommentar her og favoritt. Min favoritt er Pippi, noe så herlig!!

    Fin søndag!!

    SvarSlett
  51. Jeg tar tre lodd! Min favoritt er super fine "Vokse" :) Liker på Facebook også:)

    Håper jeg vinner!! :)

    Heidi

    SvarSlett
  52. Så herlig premie! Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd :)
    God søndag! Klem

    SvarSlett
  53. Ååh, vespa'n er kjeempefin - denne har stått på ønskelista mi i lengre tid nå:) Prøver gjerne lykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  54. Ååååå herlig!!! Blir veldig gjerne med og trekker 3 lykke lodd :) min fav er " beate 1" som snart skal bestilles :))

    SvarSlett
  55. Mine favoritter er sommerfugler eller pippisitatet! :) Eller så er jo denne vespaen dødskul! Hadde gjort seg på rommet til lillegutt :)

    Da blir det 2 lodd på meg :D Krysser fingrene :)
    Stor klem fra Nina <3

    SvarSlett
  56. Hei!

    Denne har jeg skikkelig lyst til å vinne, Vespaen er definitivt favoritten fra Happylines! Så jeg prøver lykken med 2 lodd :o)

    Hilsen Kathrine (kathrinebyberg@hotmail.com)

    SvarSlett
  57. Hei. Trekker 4 lodd jeg, den Vespaen passer perfekt på rommet til en av gutta. Siden jeg er veldig glad i " Kardemommeby Loven" , så blir det min favoritt.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  58. Hei! Jeg tar to lodd. Kommenterer og liker. :) Kanskje du har lyst til å bli med i min frokostutfordring også? Du som er teelsker. :))

    SvarSlett
  59. Kjempetøff wallstickers;D
    Jeg liker godt Kardemommeloven, den kunne jeg tenkt meg på jenterommet:)
    Tar gjerne 3 lodd!

    SvarSlett
  60. Hei! Favoritten er Vespa :) Jeg trekker 4 lodd :)

    Hilsen Wildflower

    SvarSlett