lllll
lll

7. mars 2012

NIB utfordring *Here i am- this is me*


Slenger meg med i månedens utfordring hos NIB
Here i am- this is me...



 

 




* Min stil er en blanding av nytt og gammelt.
* Jeg liker å følge med i tiden
* Bruker altformangepenger på interiørblader
* Beige, brunt, grått, hvit og noe sort går igjen i alle rom
* Favorittfarge alltid: Blå/Mint
* Favorittfarger akkurat nå: Orange, gul og tangerine
* Yndlingsmøbel: Min sorte Eames gyngestol
* Hva kommer aldri inn hos meg: Stressless
* På ønskelisten: Badekar og Smeg kjøleskap

Bli med på utfordringen du også...
Ha en fin kveld!

Klem fra
Lotta




18 kommentarer:

  1. Hello!
    ..Ja, dette er helt klart bilder jeg forbilder med deg! Spesielt gyngestolen :)

    Masse lykke til i utfordringen!

    Ha en super fin kveld snupp!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Heeelt deg Lotta :)

    Håper vi sees snart.. Ha en fin kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Du beskriver litt av min stil også du;) Liker veldig godt gyngestolen og lyktene fra Holmegaard! Gult er en favoritt her også nå. Fine bilder:)

    SvarSlett
  4. Herlig bidrag Lotta:)
    Nydelige bilder!!
    Du er FLINKIS ♥

    SvarSlett
  5. Herlig*smile*
    ....masse flotte bilder...!

    ...fallt spesiellt for det første og det siste...lekkert!
    Lykke til i konkurransen*smile*

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Dette er Lottas himmelrom ja :)
    Det siste bilde er min favoritt hos deg...
    Lykke til!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Så vackra Bilder, underbara muggar längst ner och skåpet på den översta bilden. Kram

    SvarSlett
  8. Du har det nydelig Lottisen min!

    Digger stilen din!

    Frokost fredag! YEAY!

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
    klemklem

    SvarSlett
  9. Nydelig bidrag:)
    Så fine kontraster sammen.
    Det ser ut til at du har ein strålande heim.

    Fin veslelørdag til deg:)

    SvarSlett
  10. Utrolig flott bidrag! Et godt bilde av din stil. Herlige bilder!

    Ønsker deg lykke til i utfordringen!
    Alltid spennende og kikke innom bloggen din.

    SvarSlett
  11. Herlige bilder .. skikkelig koselig hos deg!

    Lykke til i utfordringen .. ha en fortsatt flott torsdag og helg - klemmer!

    SvarSlett
  12. Lotta it is!! Du har det så flott, og like flott i virkeligheten!!
    Tenker du er klar for tur snart.. ;)
    Håper du blogger litt underveis eller når du kommer hjem igjen!! :)

    Klem

    SvarSlett
  13. Kjempelekkert bidrag!! Ser at dette er deg ja :) Ses i morgen, gleder meg :) Klemmer

    SvarSlett
  14. Åjåj!! Her var det så mye jeg kunne ha tenkt meg!! Vasen, stolen, lyktene, koppene... Digger stilen din. Intet mindre :)

    SvarSlett
  15. Fint bidrag. Likte veldig godt det siste bildet!
    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  16. Så flott det var med bokstavene på skapdørene på det øverste bildet,mulig jeg hermer etter det ei gang.Flotte bilder av et flott hjem.

    SvarSlett