lllll
lll

12. mars 2012

*Teatime*






Mmmmm koser meg med en deilig kopp te etter en laaaaang dag:)
En ny te for meg, Teapigs. Har du hørt om den? Tror den nettopp har kommet til Norge. En helt ren og naturlig te, uten noe som helst form for tilsetningstoffer. Me like:)

Teen har jeg kjøpt hos fineste DesignMix her i Drøbak.
I april kommer den i flere varianter, og te-elsker som jeg er skal jeg teste ut alle sammen!
Skal også innrømme at jeg liker innpakkingen svært godt;)

God natt og takk for alle kommentarer vedr Vår Staude genser`n!
Den er bærre lekker!

Klem fra
Lotta



6 kommentarer:

  1. Den teen så jo bare deilig ut. Selv om jeg drikker kaffe, er jeg også veldig glad i te og denne må jeg jammen prøve ut :-)

    Digger den nye genseren din. Jeg så faktisk på God Morgen Norge da Vår Staude hadde den på og tenkte at DEN skulle jeg jammen hatt - lekker. De har så mye fint på Anneks også er de så hyggelige de som jobber der.

    Ha en herlig dag Lotta!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å teste den ut. Jeg er ikke te-elskende, men ser ut som jeg kommer til å bli det av disse :)

    SvarSlett
  3. Det temerket har jeg ikke sett før. Holder nå på å teste ut teene hos Kremmerhuset. Masse nydelig te. Har satt meg fast i jordbærteen nå.:)

    Ha en herlig dag!

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  4. Så kule!! Jeg er også en teelsker, så disse må jeg se å få skaffet meg selv.
    Håper du får en super tirsdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Nydelige så de teposene ut. Er en te sluker, så disse MÅ jeg jo bare ha:) Takk for reklamen:)

    SvarSlett
  6. Så at de hadde fått ett stort utvalg av disse teene på DesignMix i Drøbak. De er bare så gode. Anbefaler Peppermint leaves, den var bare helt himmelsk! :)

    SvarSlett