lllll
lll

6. april 2012

En favorittbutikk...


Bli med på besøk til fineste "Annek`s" i Drøbak.....
En kjempefin butikk som det alltid er koselig å handle i.
 Med kjempe service og hyggelig betjening...

De fører merker fra bla: Didriksons, Snö, Kyboe, Senze of Joy,Blafre ,Green Gate, Retour, SoNize, Claire DK, Marin Alpin, MeMic, Pretty Hot and Tempting, Philippi, Dale of Norway, Doppiavita, Angel Des Montagnes, Balders AB, Zdar,HellyHansen, Sebra, Småfolk, Külør og Rice
 (og mange fler)


Annek`s drives av de flotte damene Anne og Anne Kjersti (Bildet)
Jeg har blogget om denne butikken før og her kan du lese om det.








  

 





Besøk Annek`s sin facebookside her
Ps.Visste du at det er åpent i Drøbak sentrum i hele påsken?
Her er Annek`s sine åpningstider:
Skjertorsdag 12-16
Langfredag 12-16
Påskeaften 10-16
1. påskedag 12-16
2. påskedag 12-16


 

Ta turen innom da vel!

Ha en fin Langfredag!
Kem fra
Lotta



3 kommentarer:

  1. Så ut som en kjempefin butikke, mye fint der :)
    Ha en fin langfredag og ei god påskehelg!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Nydelig butikk!

    Så mye fint også...
    Herlig herlig! :)

    Neste gang jeg er i Drøbak må jeg
    innom der. Det er så koselig å være
    der.. Vi har vært der noen ganger sammen
    med familien min som bor i nærheten.

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Mye lekkert altså!!
    Og med min kjærleik for stjerner blir favorittene:
    Døds kuuuule armbånd, flotte runde bokser og KULE sko med stjerner på - LOVE it ♥

    Ha en fin fin kveld, fine Lotta!!

    SvarSlett