lllll
lll

3. april 2012

*Getting married*



Hei alle sammen!
Da var jeg tilbake etter en liten bloggpause og en helt fantastisk tur til
 New York, New Jersey og Atlantic City.

På bildet over: Forlovelsesgave fra Maia!!! Wow sier jeg bare! Utrolig koselig gjort!
Ja det stemmer!!! Skal gifte meg med mannen i mitt liv som jeg har ventet på i 12 år!!!
Frieriet fant sted i New York og sted og tid kunne ikke vært mer perfekt!
 Bryllupet blir i 2014 så vi har god tid til å planlegge.
Nevnte jeg at bryllupslokalet allerede er booket? Jepp! Skal signere kontrakt til uken:)

Regner med det blir litt bryllupsprat her på bloggen i tiden fremover... Hihi!
Akkurat nå er jeg bare verdens lykkeligste og veldig forelsket:)

Gleder meg til å se hva dere har bedrevet den siste tiden!
Klem fra
Lotta






32 kommentarer:

  1. Så koselig da!!:-)
    Gratulerer så mye!:-)
    Kan tenke meg at det var romantisk å bli fridd til i New York!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Åååå..så koselig<3 Gratulerer så masse til dere begge to:)
    Søt og koselig forlovelsesgave fra Maia:)
    Gleder meg til bryllupsprat:)
    God påske til deg og dine,Lotta.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse:)Så koselig....
    ha en fin påske..
    klemklem

    SvarSlett
  4. Så koseligt,gratulera så masse:)
    Ønske deg ein fin påske:)

    SvarSlett
  5. Å så koselig!!
    Gratulerer så masse masse :)
    Også frieri i New York da - bedre kan det vel ikke bli ;)
    Kjempekoselig forlovelsesgave!
    Gleder meg til bryllupsprat jeg ;)
    Kos deg masse i påsken, stormforelsket med din kjære :)

    Glad påsk :)

    SvarSlett
  6. Gratulere så mye. D hørtes jo helt perfekt ut : )

    finfin påske !

    SvarSlett
  7. Tillykke og rigtig god Påske :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse ! :) Var nettopp i NY selv på skuletur! :) Og giftet meg ifjor sommer ! Du har masse å glede deg til ! :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse Lotta!!
    Så GØY:)
    Her har jeg ventet i 16 år, kanskje det er vår tur etterhvert og, hihi ♥
    KOselig med gave fra MAia, hun er så GOD:)

    Ha en fin fin og forelsket påske ♥

    SvarSlett
  10. GRATULERER :)
    Så kjekt!
    Som en nyforelsket liten jente du nå hi, hi.
    Herlig gave fra snilleste Maia da...
    Klart det må planlegges -gleder meg til å følge med :)
    Påskeklem May Helen

    SvarSlett
  11. OG jeg elsker at du elsker Depeche mode! for det gjør nemlig jeg også:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye, Jeg venter fortsatt på at min skal fri (har gått 11 år her)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye Lotta!
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye, spennende tider framover.
    Herlig forlovelsesgave du har fått deg.
    Lykke til med all planleggingen

    Klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse!! :D

    God påske ;)

    SvarSlett
  16. Gratulerer igjen!!
    Fineste gaven fra herlige Maia!!
    God påske til deg, forloveden og gutta!

    Klem

    SvarSlett
  17. Oi, gratulerer så masse!
    Riktig god påske :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  18. Så spennende! Nå har du jo virkelig noe å se fram mot. Jeg har forresten dekorert et bryllupsvindu på jobben i går, ble litt i feststemning av det også jeg;)

    Fin påske til deg:)

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye. Så utrolig koselig :) Blir mye spennende planlegging framover da ja.
    klem Jane

    SvarSlett
  20. JIPPI! Gratulerer så masse igjen! DU blir en nydelig brud, og ikke minst tror jeg det blir knallgøy å følge diverse bryllupsplanlegging på bloggen =) God påske, klem Elisabeth

    SvarSlett
  21. GRATULERER sååå masse <3 Så utrolig romantisk og fri der :)Gleder meg til å følge med på forbredelser ;)

    Håper du får en nydelig påske! Vi dra på hytta i morgen, gleder meg til å slappe av og kose meg ;)

    Klem Renate

    SvarSlett
  22. Så flott! Gratulerer masse, og ønsker deg en riktig god påske <3

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye!!
    For en nydelig gave du fikk av Maia :)
    Kos deg videre i påsken og nyt dagene :)
    Påskeklem
    Camilla

    SvarSlett
  24. Grattis. Det blir jo stas.
    Klem

    SvarSlett
  25. Gratulerer så masse med forlovelsen snuppa, så gøy! Jeg kan tenke meg det var svung over dette frieriet ja. Du har jo vært veldig tålmodig som har ventet i hele 12 år - det fortjener et SKIKKELIG bryllup! Blir spennende å høre hvor dere skal feire den store dagen, det er jo nok av flotte steder i nærheten så det er bare å velge og vrake ;-)

    Ønsker deg en fin-fin påske!

    Klem
    Anett

    SvarSlett
  26. Hipp hipp hurra! Gratulerer så mye... ♥

    SvarSlett
  27. Gratulerer! Min kjære fridde også i NYC og vi gifter oss 18mai og har leid villa malla!!! Hjeeeelp! ;)Nå går det unna!

    God påske!

    SvarSlett
  28. Gratulerer så masse.....
    Stiller meg i fratulasjonenes rekker, og gleder meg med dere.
    Spennende tiden med planlegging og tid til å glede seg til...

    Petrinehilsen

    SvarSlett