lllll
lll

13. april 2012

ranukler



Fredagsblomster (kjøpt sjæl)


Fin fredag og god helg!



10 kommentarer:

  1. Nydelige:)måtte ha meg ein bukett eg og idag,når huset er vaska på fredagen så er det så kjekkt å bringe ein bukett friske fine blomster inn:)
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster! Fikk lyst å kjøpe meg en bukett selv :)

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Har ikke tatt imot bestillinger før, men det er ikke vanskelig å lage i det hele tatt. Du kjøper tingene i en smykkebutikk som selger perler osv. Men om du ikke vil lage selv kan jeg sikkert lage et par :) Gi beskjed :)

    Ha en fin helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. De var skikkelig fredagsfine!! Likte kombinasjonen ranunkler og Omaggio veldig godt :))

    SvarSlett
  4. flotte blomar og ikkje minst nyyyydelege Omaggio :-)

    God helg til deg og dine. Stor klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Nydelige...
    Hos meg ble det peoner til helgen :)

    Ønsker deg en fin helg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Elsker disse blomstene!
    Nyyydelige.

    God helg, Lotta :)

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. nydelig :) så søt kopp også! ha en fin helg :)

    SvarSlett
  8. Hihi, ja skal det bli blomster i denne heimen så må eg også kjøpa dei sjølv :) Og ikkje utenkelig at det vert ranuklar her også - elsker dei!

    God helg, Lotta!

    Klem Eli

    SvarSlett
  9. Hehe, her må og blomstene kjøpes sjæl ja:)
    Fine de var, og vasen ENDA finere:)

    HA en flottings lørdag ♥

    SvarSlett