lllll
lll

21. oktober 2012

*Muffins*




  
Hei alle sammen!

I dag har vi bakt noe skikkelig godt her hjemme, Kokos og lime muffins!
Oppskriften fant jeg på Pickles.no. Siden jeg hadde litt hvit sjokoladefrosting til overs fra cupcakestand på jobben i går, brukte jeg bare dette og strødde litt kokos oppå. Ellers tenkte jeg å prøve kokosbollekremtopping neste gang;) Mmmmm...

 
 På bildene over: Muffinsformer fra Rafens, trebestikk kjøpt i London, tallerken fra Rosendahl
Tine K lys fra Home & Cottage, Krus og sugerør fra Bolina.


Håper helgen har vært fin!
Klem fra
Lotta   

          






18 kommentarer:

  1. Nydelige bilder ;o)
    Fiiiin uke til deg ;o)

    Klemmmer Elisabeth

    SvarSlett
  2. Mmm.. D så godt ut! God ny uke t deg!

    SvarSlett
  3. Nam nam Lotta, også så fine former!
    Ha en fin kveld...
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og flott stylet Lotta, du er så flink altså. Den muffinsen både så og hørtes helt herlig ut! Vi hadde planer om å bake eplemuffins her i dag, men plutselig dro guttene på bowling og de voksne ryddet i hagen :-) Da får jeg heller nyte synet at deilig cupcake her hos deg ;-)

    Vi sees på onsdag snuppa, passer det i 11-tiden? Ha en herlig søndagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Deilige muffins og nydelige bilder :) Fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  6. Å du store allverden... mine muffins ser IKKJE slik ut, og det er jammen godt for då hadde eg blitt enno rundare. Her i Stavanger har me hatt ein deilig solrik dag, i motsetning til i går då me verkelig fekk dusja oss... Eg har baka boller og storebor har vaska kjøleskapet. Han la nemelig inn ei saftflaske som han ikkje hadde skrudd korken på - det vart ein klissete affære kan eg lova deg... Grovvasken tok han på strak arm, mora var ikkje strålande blid akkurat, og så tok ho mor finvask og golvvask (slik at me ikkje vart ståande fast på kjøkkengolvet heile gjengen) og no er det så bra!

    Plutselig bloggtreff no... Det har vore så lenge til, og no er det berre nokre små veker att. Eg liker det!! Gleder meg slik til å treffa deg, blir så bra :-)

    Klem klem og klem Eli

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder og så flinke du er,koselig å bake og enda bedre å spise men det verste er rot og oppvask,hehe:)
    Herlige bestikk og kopper!
    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Mmm.. Det der så godt ut :):)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og fristende muffins!! Jeg har lagd frosting ala kokosbollefyll flere ganger og det er så deilig. Spesielt på sjokolademuffins! Digger formene dine og flotte sugerør har du også.

    Håper at du har hatt en fin helg og ønsker deg en strålende uke! Selv reiser jeg til Sørlandet i morgen tidlig for noen dager på mamma og pappas all inclusive.. ;)

    Og nå er det heller ikke lenge til vi sees igjen på Moi!

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Det så veldig godt ut!
    Fine bilder, som alltid :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder med fine ting, og fristende muffins!
    Elsker de sugerørene i papir, har dem selv i sort :)

    klem,
    Signe

    SvarSlett
  12. Nydelige (og fristende) bilder.
    Håper du har hatt en fin helg :-)

    SvarSlett
  13. Lekre og veldig fristende muffins... veldig flott og delikat tilbehør også, likte spes. godt sugerørene:)

    Ønsker deg en fin ny uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  14. Du og du ,så lekre! Du har ikke glemt kunstene..!
    Klem♥

    SvarSlett
  15. Vet ikke, skal høre med søs, hun har endel lagret for Tone (eieren). Ja, vet du er SÅ enig!Finner ikke noe fint jeg heller, og i førjulstiden burde vi virkelig hatt blomsterbinderiet!
    Klem♥

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder:)
    Ja gleder meg til den 3., 7., og 24. November er busy, busy, busy:))
    God natt på deg
    Klem
    Øiza

    SvarSlett
    Svar
    1. Mente Liza, disse hersens små tastene på telefonen he he he:)

      Slett
  17. Elsker kokos, så disse er nok like gode som de ser ut :D mmmmm...

    SvarSlett