lllll
lll

18. oktober 2012

Ny lyslykt fra Holmegaard



Hei og hopp! 
Heldige meg har fått denne fine lyslykten fra Holmegaard i posten. Utrolig fin!
Lykten er fra serien Design With Light og er
designet av Maria Berntsen.
 De munnblåste lyktene finnes i tre ulike størrelser med lærhåndtak og den runde åpningen er håndlaget av Holmegaards erfarne kunsthåndverkere og gjør hver lyslykt unik. 
En høstfavoritt hos meg! 

Fortsatt fin uke til deg som titter innom!

Klem fra
Lotta


*Innlegget er i samarbeid med Holmegaard


7 kommentarer:

  1. Heldige deg, gave i posten !! Jeg elsker at Postbanken kommer med pakkelapper.
    Flott lykt :)

    God og glad torsdag ønsker jeg deg

    SvarSlett
  2. Heldiggris! De er rålekre. :)
    Fin torsdag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Heo! Siden jeg ikke får svart deg på bloggen din svarer jeg her;) Ja de lyktene er kjempefine og dekorative;)Klem til deg

      Slett
  4. Så heldige du er for dei er så fine,har kjempelyst på ein slike sjølv:)pakke i posten er flott;)
    Ein nydelig dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. De er så nydelige de lyktene fra Holmegaard:) Skjønner godt at den er en høstfavoritt:):)

    Klem Kine

    SvarSlett
  6. Den er lekker:))
    Jeg har den jeg og, and I love it ♥

    pst: den lille metallplaten skal på toppen som et lokk, den regulerer flammen så ikke det skal bli sort og sotete inni lykten;)
    I know, fordi jeg måtte sende Holmegaard en mail og spørre, hehe:))
    Var veldig usikker nemlig:)


    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett