lllll
lll

26. oktober 2012

Nytt rom under planlegging






God kveld!
Hurra! Fredag og helg!

Jeg holder på å planlegge rommet til Nicholas som snart skal få ny fin tapet designet av flinkeste Christine. Gleder meg sånn til å se den, og ikke minst til å få den opp på veggen!

Jeg må innrømme at det ikke er det enkleste rommet å innrede. Fargene blir nok grått, sort og blått (godkjent av eier`n). På collagen over ser dere litt av det jeg har tenkt. Noe er allerede i hus og noe må jeg kjøpe litt etterhvert. Jeg tenkte også å lage en stor tavle med kule bilder, kort og plakater. 
Hva tror dere? Kom gjerne med tips og ideèr altså!

Fin fredagskveld og helg!
Klem fra
Lotta






5 kommentarer:

  1. Så stilig!!!!! Nydelig farger og detaljer.

    Ha en koselig helg!

    Vicky

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så spennende det blir,gleder meg til å sjå kor flott det blir:)herlige ting over her,kunne tenkt meg alt:)
    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. God morgen :)
    Flott fargevalg da, og masse flotte ting! Det er nok ikke så lett å fikse på et rom når "eieren" har egne meninger om hvordan det skal være ;)
    Lykke til, og gleder meg til å se hvordan det blir til slutt.

    Ønsker deg en flott lørdag og helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Dette tror jeg blir helt supert, du er jo bare såå flink å finne ting og sette sammen på rette måte
    så jeg gleder meg til å se resultatet!!! Gleder meg til å hilse på deg neste helg, det blir gøøøøøy!!!
    Ha en strålende flott helg videre!
    Klem!

    SvarSlett