lllll
lll

28. oktober 2012

Therese Sennerholt + vinnere




God kveld!
Har dere hatt en fin helg? Her har mannen og Nicholas kommet hjem fra guttetur i Italia, så det var veldig koselig å se de igjen. Ellers har vi koset oss her i Drøbak og i fineste nabobyen Son:)

På bildene over: Fantastiske Therese Sennerholt. Har likt henne lenge. Tror vil passe fint hos oss. Nå må jeg bare finne ut hvilke/hvilket print vi skal ha! Luksusproblem;)

Så over til vinnerne av giveaways under her. Kjempegøy at så mange ville være med på min lille giveawayrunde. Tusen takk for koselige kommentarer og mail:)
De heldige vinnerne er:

Mummikrus: Kreativ-i-tet
Rosendahl tallerkener: Har en drøm 
Kähler lyshus: Meaningmoon
Mama-Licious: Caroline Davidsen(mail)

GRATULERER så mye alle sammen!
Send meg en mail: lottadanielsen@hotmail.com med navn og adresse!
Fortsatt fin søndagskveld!


 Klem fra
Lotta  

 
 



5 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldige vinnere :O)
    klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnere=)

    Ha en fiiiin ny uke til deg=)

    SvarSlett
  3. Grattis til superheldige vinnere! Utrolig stilige print denne damen lager, skulle gjerne hatt noe selv også, men vet liksom ikke helt hvor det passer inn hos oss...

    Ha en fin dag søte deg!

    Klem
    Anett

    SvarSlett
  4. Åååå jippi, heldige meg :))
    Har sendt deg en mail :)
    Tusen takk <3
    Klem!

    SvarSlett
  5. Så utrolig stilige bilder!

    Jeg eøsker å bare dette innom en blogg som dette her, som treffer meg rett inn og som jeg vet jeg kommer til å kose meg masse med fremover :-)

    Klem Anita

    SvarSlett