lllll
lll

13. november 2012

Bloggtreffet i Stavanger





God morgen!
Forrige helg var jeg så heldig å få være med på fineste Fabelaktige bloggtreffet i Stavanger. 
Helgen kunne ikke blitt bedre. Lenge siden jeg har ledd så mye og kosa meg sånn...  
Kjempekoselig å treffe så mange herlige bloggere!
 Også to dager husmorferie da... Trengte det!





47 jenter ble busset fra stavanger til Moi. På bussen ventet goodiebager til alle. 
Frk Fabelaktig stod for underholdningen på bussen der det var kåring av den mest interiørbloggete førjulskoseren, quiz og utdeling av fine premier som sponsorene
 til treffet hadde gitt.

Da vi kom til "Landstil" ble vi ønsket velkommen av fineste Tone 
og vakker sang av Jorunn Rødland.


 Landstil jentene holdt moteshow og vi fikk servert deilige kaker og sprudlevann!
Det var også -30% på hele butikken, så det litt shopping på ho mor:)


 En helt fantastisk butikk og en helt fantastisk dag som jeg seint vil glemme!

Etter mange timer med underholdning, skravlings, shoppings og kos gikk turen videre tilbake til Stavanger der vi hygget oss videre. Før vi dro fikk vi med oss en diger goodiebag(sååååå mye fint), og jeg var også så heldig å vinne deilige produkter fra Durance. Tingene vi fikk tenkte jeg å vise her på bloggen litt etter hvert:)

Tusen tusen takk til Fabelaktig Landstil,  og alle dere fantastiske jentene som var med.
Gleder meg allerede til neste gang! 

 ♥

KLEM FRA
LOTTA
 




3 kommentarer:

  1. Det så utrolig koselig ut:) Hadde kommet på et blink om jeg bodde nærmere, hehe!

    Klem Benedicte

    SvarSlett
  2. Det var veldig koselig ja. Tenk nå er det allerede over en uke siden. Tiden flyr så altfor fort:)).
    Titter innom deg for første gang, flott blogg du har. Har lagt meg til som følger og ser fram til å følge deg videre.
    Her i hus er det sykdom som herjer - kjenner jeg er så lei!!

    Klem Veronica

    SvarSlett
  3. Litt info om treffet
    http://lizasverden.blogspot.no/2012/11/julebloggteffets-program.html
    Klem
    Liza

    SvarSlett