lllll
lll

28. november 2012

Julebloggtreff


 




Alle bilder: Synøve Dreyer


Hei alle sammen!
Blogginnlegg nr fire denne måneden. Ja det er hektiske tider både på jobb og privat...
På lørdag var jeg på kjempe koselig bloggtreff på Lille Interiør og Røed Gård i Moss! 
 Flotte folk og god stemning, fin fin interiørbutikk, fantastisk mat og drikke og ikke minst flott planlagt og arrangert. Nevnte jeg sponsorer? Det var så mange goodiebags og premier at Siv og jeg måtte ha 5 seter på toget hjem. Hoho.. Hva jeg vant og hva som var i goodiebagene tenkte jeg å vise frem litt etterhvert.

Tusen takk for en kjempefin og uforglemmelig kveld Liza, Janne og Le voyage Crèatif.

Klem fra
Lotta
 
 



5 kommentarer:

  1. Ser og høres veldig hyggelig ut:-) Kommer du i morgen også eller?

    SvarSlett
  2. Hallo:)
    ja ser at du har fått med deg litt hygge i det siste:)maxbo i morgen??
    klemklem og fin aften til deg..

    SvarSlett
  3. Så koseligmed bloggtreff da, jeg fulgte med på dere påinstagram på lørdagen!
    Ønsker deg en god uke videre!
    Jeg har kommer meg til østlandet og ble overrasket av vinter og snø!

    Klem

    SvarSlett
  4. Maxbo Lotta:) ikke så tett i pappen lenger yay.
    Sees
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. Wow....skjønner jeg går glipp av mange hyggelige bloggtreff der hjemme. Så koselig dere hadde det. Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid. Varm klem fra meg

    SvarSlett