lllll
lll

7. november 2012

Utfordring NIB- Kos




 


 
Hei alle sammen!
Hektiske tider her, men må slenge meg med i NIB sin utfordring denne gangen der tema er: KOS.
Er det noe jeg virkelig er flink til, så er det å kose meg. Puter, pledd, levende lys, peiskos og kakao. Og et interiørblad eller tre. Der har du meg;)
På bildene over: Mitt mixmatch lysfat og min nye fine pute fra Lisbeth Nilsson. Norsk håndstrikket design til å få hjertebank av (Et eget innlegg om puten kommer seinere).
 
Fin onsdag!
 
Klem fra
Lotta
 
 
 
 
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av fine ting, putene er bare flotte:)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder av flotte ting:)kjempefint bidrag:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. såå fin pute! og flott bidrag!! :)

    SvarSlett
  4. Naaajs!!

    Ha en fin natt,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  5. Stilig og kos samtidig:)
    Nå har jeg byttet, uff flaut for jeg vet jo egentlig bedre:(
    Ha en fin fin fredag
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Den puta var helt fantastisk, skjønner godt at du brukte månedslønna på den - hi, hi ;-) Så fint på lysfatet ditt, elsker gull i interiøret og ekornet er helt nydelig. Kan tenke meg denne kroken blir koselig med levende lys, pledd, puter og inspirerende lesing. Er litt misunnelig på det speilet også - det er jo bare lekkert!

    Herlig å høre at strikkingen går strålende, men hvordan i all verden klarte du å legge opp 20 ekstra masker? Jeg skal fortsette lysglassprosjektet i helgen for jeg satt nemlig IKKE oppe til kl 2 på onsdag :-O

    Ha en fin helg Lotta!

    Klem
    Anett

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig bidrag! Nydelige farger. ;)

    SvarSlett
  8. KOSlige bilder :D Flott bidrag i en utfordring som har gått meg hus forbi....hvordan kunne det skje?
    Masse lykke til deg iallefall
    klem Tove
    ♥♥♥

    SvarSlett
  9. Kan tenke meg dere koset dere max og jeg var med dere "in spirit"..noen ganger må man desverre velge bort noe og derfor ble det sånn...men vi ses vel snart igjen. Klem

    SvarSlett