lllll
lll

3. desember 2012

*Advent*


 
 
 
Hei!
Håper helgen deres har vært fin!
Vi har koset oss masse med bla julegateåpning, cafebesøk, shopping og bursdagsfeiring:)
 
Første søndag i advent i går og årets adventsstake er den fineste
Kubus 4
Designet av Mogens Lassen i 1962
 
 
 

 
 
Det var kjærlighet ved første blikk...
 
(Adventsstaken er å få kjøpt hos bla Bazaren her. Fyrstikkesken er fra Lille Due i Drøbak
og lysene e kjøpt hos Rafens)
 
 
Fin mandag!
 
 
KLEM FRA
LOTTA
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Fineste lysestaken,eg måtte ha ein slik eg og:)valgte heldigvis kvit men valget stod mellom kvit og svart men er glad eg valgte den kvite:)
    Koselig med denne adventstiden og vi er så heldige å har snø og,kjempekjekkt:)

    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. hei.
    fant veien hit etter å ha lest innlegget til frk. fabelaktig.
    Glad er jeg for det :) Herlig og inspirerende blogg :)
    Legger meg til som følger :)

    klem!
    *Mari*

    SvarSlett
  3. Den er så FIIIN!!
    Ønsker meg den jeg og:))
    Ha en flott kveld, helgen høres perfekt ut:)

    SvarSlett
  4. Ja - den var fin .. :o)
    Har sett noen lignende med glass i .. denne er uten?? .. eller er de (glassene) bare veldig rene??? :o)

    Nyt adventsdagene - klem!

    SvarSlett
  5. Den lysestaken er så utrolig lekker, den har jeg skikkelig lyst på. Men, her tror jeg ikke det skal noe særlig nytt i hus før jul, og lysestaker har jeg rett og slett for mange av!

    I morgen vurderer vi en tur til Drøbak. Minstemann er syk, men hadde lyst til å ta en kaffe med bestemor for å få dagen til å gå :-)

    Du var savnet både hos Hviit på mandag og hos Maxbo på torsdag. Men, du får ta det igjen på nyåret - hi, hi :-) Synd du ikke kan være med til Maia på fredag heller. Det blir en fin liten gjeng. Men, vi kan jo prøve å få tatt en kaffe før jul ihvertfall ;-)

    Ha en herlig kveld søta!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Hei
    er bare innom for å fortelle at nå har også jeg fått blogg! Se innom, og følg meg gjerne. Har du som erfaren blogger noen tips og råd, må du gjerne komme med dem :-) ElisabethK

    SvarSlett
  7. God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra Ellen.

    SvarSlett
  8. God jul til deg :O)
    Klem fra Fredrikke

    SvarSlett