lllll
lll

6. juni 2013

Bloggtreffet i Haugesund





Hei alle sammen!
Jeg har enda ikke landa etter en helt fantastisk helg i Haugesund. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne skru tiden en uke tilbake og oppleve det hele en gang til....



Bildene over: Maia Hoang

For en helg sier jeg bare!
Torsdag forrige uke sjekket Maia, Netta og jeg inn hos "Casa Vikse" hvor vi ble møtt med åpne armer. Vi hadde aldri truffet Karianne før og fra start til slutt var det som vi hadde kjent hverandre for bestandig. Maia og Karianne hadde siden januar planlagt sommerens store begivenhet "Sommerkos på Haugalandet" og Anett og jeg var "leid" inn som assistenter. Vi kalte oss bare Trude og Trude (Uttales på Haugesundsdialekt). En liten intern navnspøk der altså *Smiler*
 På den store dagen, ja selve bloggtreffet var det mange spennende ting som skjedde. Det var så hyggelig å hilse på alle bloggerne (ja de man rakk da - kvelden fløy avgårde). Nydelig tapas og dessert fikk vi levert av Ingrid Marie Widvey/Passion 4Vintage. Kristine Vikse ga oss et innblikk i sin designverden og viste oss høstkolleksjonen "Blackbird" fra Kristine Vikse  og barnekolleksjonen "MeMini".  Oh gosh. Stakkars lommeboken min i august sier jeg bare. I tillegg til et skjerf fra Fragments of Norway må jeg ha både en og to gensere, et par smykker, Memini klær til Noah og kanskje enda litt til til meg selv! Jeg er så begeistret for disse klærne altså! Også Norsk design da! Det liker jeg! 

Amundsen Spesial var på plass og hadde et inspirerende foredrag om sine fantastiske produkter, Cathrine fra Bryllupsbyrået fortale om sine bryllup som hun arrangerer i Italia, Praha, Irland og Norge . Og Hedda fra Crush Consept fortalte om sin flotte butikk i Haugesund sentrum.




Noen instagrambilder fra helgen:



  Flotte Anett 


FANTASTISKE Goodiebags (Kommer i egne innlegg)



Rosaaaaa ballonger. Såklart!

Meg, Maia, Anett og Karianne klare for FEST!


Skål da dere!




På terassen til Karianne var det duket for fest og 50 herlige bloggere!

Trond og Eva Marianne fra Amundsen Spesial 


 En av mange koselige frokoststunder hjemme hos Karianne






Tusen takk til Maia og Karianne som dro i gang dette! For at jeg fikk være med, for de uforglemmelige opplevelsene og for en helt fabelaktig helg!



Klem fra
Lotta 



9 kommentarer:

  1. Så koselig post Lotta. 1 juni 2013 skal alltid være! Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Åååå, fyy som dere har kosa dere!!
    Fine jentene:)
    Neste gang SKAL og MÅ jeg altså ♥
    For det blir vel en neste gang... ? :)

    SvarSlett
  3. Flott innlegg om en helt fantastisk kveld :-)
    Og det var veldig hyggelig å hilse på deg.

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Blir helt misunnelig av å lese dette innlegget, og se disse fantastiske bildene ♥ Heldige dere altså, må ha kost dere maks ♥

    Anette ;)

    SvarSlett
  5. Hallo min søte gode lotta mor.
    Ja, nå er det jammen meg gått en uke allerede siden kvelden med stor K. Jeg er så takk nemmelig for at dere tok turen hit til meg, satt av så mange dager og hadde troa på at det gikk an å være sammen med denne jenta fra Haugesund som dere ikkje hadde truffet før.
    Når jeg ser på bildene over her så føler jeg bare glede, det var som å være ungdom igjen, bare ha tid til seg selv og gode venner, ta dagen som den kom og sammen arr. en så flott kveld.
    Tror ikkje du er klar over hvor stor hjelp dere var, syns du og Anett kommer virkelig i skyggen på all innsats for dette treffet, herregud så flinke dere er ogs så gode damer.
    Jeg håper virkelig jeg får treffe deg igjen Lotta, vist ikkje så dukker jeg bare pluttselig opp. Masse lykke til med bryllups planer og håper dere får en fantastisk sommer ferie. Ser at du allerede har sikret deg en tur med fam. til Miami:) jeg digger deg.
    Miami er bare suuuuuuuuuuuuuper. aldri vært der som fam. mor men funket i allefall godt som 20 åring. he he he.
    Tusen takk for at jeg fikk bli kjent med denne fantastiske personen Lotta.
    nå legger jeg deg inn på blogg rullen min , så jeg lettere får med meg hva du gjør på. ( hint til deg , så følger du iike bloggen min !!! hi hi hi hi) en super klem til deg og så flott innlegg over her- du vet jeg sipper lett, så gitt en gang?!!!!!
    kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

    SvarSlett
  6. Skjønner at dere hadde en fab helg i Haugesund! De bordene der var jo et bryllup verdig :) Her har det vært to travle uker som gressenke mens mannen var i Afrika på jobbtur og på toppen av alt døde mormoren min. Så min Vestlandstur gikk til begravelse. Nå gleder vi oss vilt til minuttmannen kommer hjem i dag! Ha en nydelig ukestart, klemklem

    SvarSlett