lllll
lll

22. mai 2014

Babyshower

Hei alle sammen!
En lørdag i mars var jeg så heldig å bli overrasket med Babyshower! Jeg har publisert dette innlegget tidligere, men pga flere av innleggene mine ble borte legger jeg dette ut igjen på nytt. 
Min fantastiske Maia hadde uten at jeg visste om det planlagt og invitert flere av mine venninner/felles kjente til Babyshower i kjelleren på Den lille FestFabrikken på Frogner i Oslo.
Siden jeg sliter med bekkenløsning hadde Maia alliert seg med fineste Anett som kom og hentet meg her hjemme. Egentlig hadde vi planlagt en bedre middag på Aker Brygge og lite visste jeg at jeg istedenfor skulle bli kjørt til min egen og babyen i magen sin fantastiske fest! Jeg skjønte ingenting da jeg kom ned i selskapslokalet og alle de fine kjente fjesene satt der og ventet på meg. Jeg får helt tårer i øynene bare ved å tenke tilbake på det.


Sjekk ut denne fantastiske kaken som Maia hadde bestilt av Camillas Hobby Bakeri som holder til på Hønefoss. (Instagram #Kakevraket). Tenk å kjøre helt til Hønefoss da!  Den søteste kaken jeg har sett! Den varmet en konditors hjerte. Rett og slett! Også smakte den himmelsk!


Temaet for babyshoweret var ballong og elefant og jeg ELSKET DET! Dere aner ikke alt den dama hadde stelt i stand! Lokalet var så gjennomført pyntet med bla. søte babyklær, babyleker, smokker og alt annet babyting du kan tenke deg. Det ble servert kaker, diverse snacks, søte hjerteboller, deilig drikke og mammaen til Maia hadde laget fantastisk biffsalat og ikke nok med det hadde Anett også med deilig mat! Jeg tror jeg lar bildene tale for seg selv...











Maia hadde også planlagt kjempefine leker der man bla. skulle gjette kjønnet på barnet.
6 stk tror jente og 2 stk tror gutt:)

Venninnegjengen skulle også gjette fødselsdato...
Termin er 14.juli


En annen oppgave var å gjette omkretsen på babymagen:)




Den morsomste oppgaven og store aha opplevelsen var når vi skulle gjette prisen på diverse babyprodukter. Tydelig at det snart er 7 år siden vi hadde en baby i hus!


Maia hadde laget en bok der jentene kunne skrive en liten hilsen og i boken var også alt fra babyshoweret. Historien bak planleggingen, invitasjonen, menyen, gjestelisten og en festlig skjermdumper av sms-samtalene med Thomas.




Tusen takk for en helt uforglemmelig lørdag ettermiddag! For alle som kom og fantastisk bleiekake og gaver. Til Anett som hadde med nydelig salat, hentet meg og kjørte meg hjem igjen. Til mammaen til Maia for den fabelaktige maten. Til Thomas og alle andre som har holdt dette hemmelig for meg.
Til Den lille FestFabrikken og ikke minst til festsjefen selv Maia.







Les mer om babyshoweret på Maia sin blogg her og her.
Den Lille FestFabrikken kan du besøke her



TUSEN TAKK!




 Alle bilder: Maia






11 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy med babyshower! Og såå gjennomført:)
    Heldige deg!

    SvarSlett
  2. F A N T A S T I S K! #luckygirl :o)

    SvarSlett
  3. Så gøy,
    og koselig :)

    God bedring med ryggen,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Veldig koselig. Så det først inne hos Netta at du skal ha småfolk. For et koselig selskaå da. Lykke til videre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei høpp!

    Ja da tenker jeg du ble overrasket.Så gøy!!Alt virket
    gjennomtenkt og perfekt:)

    Håper formen er bedre:)

    Nyt ny uke!!

    Klem -L-

    SvarSlett
  6. SÅ mange herlige detaljer :)
    Ser ut som dere hadde en fin fin kveld :)
    Den kaka så bare helt perfekt ut :)

    SvarSlett
  7. Så fantastisk Lotta!!
    Heldige diu som har så mange flinke og snille venninner ♥
    Syns jeg har sett litt om utdrikningslag og, hohoho:))

    SvarSlett
  8. Et ord popper frem i mitt hode: Heldiggrisen! :)
    Her var alle detaljer på plass og det ser ut til at dere storkoste dere.
    Du er heldig som har en god venninne som Maia.

    Lykke til videre med svangerskapet! <3
    God helg - Klem fra Heidi

    SvarSlett
  9. Hei hei :)
    Gratulerer så mye!!! Har ikke vært på bloggen min på over ett år, og dermed vært helt ute av bloggeverden like lenge :) Såå koselig å se dette innlegget på bloggen din :)

    Klem fra Lilja :)

    SvarSlett
  10. PVC contains chlorine, a hazardous rolex submariner replica chemical. But it also employs other chemicals to create the type of final product needed louis vuitton outlet by manufacturers. For example, plasticizers -- like phthalates -- may be added to PVC to create louis vuitton outlet a flexible plastic. PVC products that are meant to replica louis vuitton be rigid, like vinyl siding, may have lead added to them as a stabilizer.

    SvarSlett