lllll
lll

20. mai 2014

Bryllup Del 1- Forberedelsene



I dag tenkte jeg å fortelle litt om min morgen den store dagen.
Heldige meg ble vartet opp hos min forlover og bestevenninne og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort ute henne. Denne jenta er helproff når det kommer til bryllup og forberedelser. 

Kl 10.00 møtte vi opp hos Lillis verden i Fredrikstad hvor jeg også var så heldig å bli overrasket med sminkekurs og fotoshoot med venninnene mine på utdrikningslaget mitt tidligere i år.

Alle bilder er tatt av fineste Maia som tok bilder av oss fra morgen til kveld. Etter å ha vært innom 
"Lillis verden" dro hun også innom gutta mine som forberedet seg hjemme i Drøbak.

.


Alkoholfrie bobler og jordbær til den gravide bruden


Det som er så fantastisk med Lillian er at hun byr på seg selv og jeg visste at jeg ville bli fornøyd når jeg bestilte time hos henne. Lillian er utdannet frisør, makeupartist, maskør og parykkmaker. Hun har store deler av sin utdannelse fra Roma og Hollywood, hvor hun har jobbet ved flere film og tv prosjekter.
I dag jobber hun bla. i NRK og Den Norske opera/ballett...



Bare noen få timer igjen til jeg skal opp kirkegulvet å si ja til mannen i mitt liv...


Min fine brudekjole og slør fra Ski Brudesalong. 


Etter ca to timer med makeup og hår satte vi kursen til Drøbak kirke...
Mange sommerfugler i magen og fortsettelsen på en stor dag i vente....



Klem fra
Lotta


5 kommentarer:

  1. Så spennende å få ta del i den flotte dagen deres!!!
    Gleder meg til resten!

    SvarSlett
  2. Så nydelig du er Lotta!
    Ser virkelig ut som en drømmedag

    SvarSlett
  3. Du er NYDELIG Lotta ♥
    Denne dagen var helt perfekt, det har jeg skjønt ut av bildene:))

    Heldige du!

    SvarSlett
  4. I recently read Sex, Lies and Vampires, by Katie Mac - Alister.
    He assured me that they were, because he is actually
    a nice guy in spite of what he's capable of doing to his
    characters. However, what they don't know is that Dexter moonlights as a serial killer, only he isn't your typical killer.


    my web-site sex novels

    SvarSlett