lllll
lll

21. mai 2014

Bryllup Del 2- Kirken



I dag kommer et lite innlegg fra kirken og selve vielsen. Alle bilder er fortsatt tatt av flinke MaiaJeg har valgt å ikke ta med bilder av familie og venner da jeg ikke vet om de vil bli beblogget. 



Bare noen sekunder før dørene slås opp...


Guttene våre Nicholas og Noah var brudesvenner. Second cousin Rosie var dagens lille prinsesse og brudepike.


Drøbak kirke er virkelig vakker. Se på det flotte lyset som Maia har fanget...



Vi ønsket en personlig og minnerik vielse og min kusine og min svigermors mann leste vakkert fra det gamle og nye testamentet. Musikkvalget var nok litt anderledes enn man kanskje er vant til?


Thomas sin barndomsvenn Thomas fremførte "Empire state of mind" (Alicia Keys) vakkert på trompet. Sangen er min absolutte favorittsang og vi syns den passet fint siden det var i nettopp New York/New Jersey jeg ble fridd til og vi forlovet oss mars 2012. Thomas spilte også på utgangsmarsjen "Pachelbel Canon in D". Magisk magisk magisk!



Vakre og fantastisk flinke Nina oppdaget jeg på instagram og hun bidro også til å gjøre vielsen magisk. Hun sang sangene "A thousand years" fra Twilight og " When you say nothing at all"  Ronan Keatings udødelige klassiker. Vakkert!



Nygifte- For en fantastisk følelse og opplevelse!


Vakker brudepike



Seinere denne uka kommer siste del fra bryllupet. 
Ja det blir mye bryllup og babyprat i disse tider... Håper dere henger med!

Klem fra
Lotta







3 kommentarer:

  1. Det er jo bare morsomt! Gratulerer så mye med både det ene og det andre! :D

    SvarSlett
  2. For en håpløs romantiker som drømmer om eget bryllup var det veldig kjekt å få ta en titt inn i nettopp dette bryllupet via bildene dine - for et flott par,for en nydelig kirke,kjole…ja alt rett og slett!!!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett