lllll
lll

26. mai 2014

Bryllup Del 3- Festen



Hei!

Som lovet kommer siste del fra bryllupet vårt. I dag er det forresten akkurat 14 år siden vi ble sammen og 16 dager siden bryllupet. 

Villa Malla er virkelig et unikt sted og vi vil anbefale det på det varmeste. 
Jeg lar bildene tale for seg...

























Vår fantastiske toastmaster og min vakre og unike forlover og barndomsvenn...






Bryllupskaken laget jeg og min venninne Gry


 Vi leide inn Dj fra Dj-booking som spilte masse herlig musikk fra kl. 21.30-02.00
Kl  24.00 hadde jeg ordnet en liten overraskelse for gjestene våre. Nemlig magedanser.
Kjempe gøy -et friskt innslag på festen! 



Et av mine mest fantastiske romantiske øyeblikk noen sinne var kl. 01.58 og det bare var Thomas og meg igjen på dansegulvet, og det var tid for den siste dansen...
"She`s like the wind" Dirty Dancing. Gosh!





En helt fantastisk og magisk dag!
Tenk så flaks at jeg møtte akkurat han- drømmemannen en sommerdag i 2000.
Jeg er så takknemlig og føler meg utrolig velsignet! 
Om bare 6-7 uker blir 4 til 5 og et nytt kapittel begynner....





 Alle bilder: Fabelaktig



7 kommentarer:

  1. Veldig fine bilder Lotta :)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. Vakkert! Sitter med en god klump i halsen og tårer i øyekroken. Tenk så heldige vi er som får oppleve slik kjærlighet! jeg var i bryllup i helgem og kjenner lykkelus enda! Vakkert vakkert!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. <3 Nydelig Lotta,lykke til videre! God klem fra Elna.

    SvarSlett
  4. Får lyst til å gifte meg når jeg ser de fine bildene dine!❤️(Og jeg er ingen bryllupsjente��) Ser helt fantastisk ut! Julia Therese.

    SvarSlett
  5. Åhhhh, så nydelige dere var, og fantastiske omgivelser da! Det må ha vært den beste rammen rundt bryllupet dere kunne drømme om! Takk for titten! Og masse lykke til fremover! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Såå fine dere var!! Så ut som et flott bryllup og plassen var jo bare fantastisk!! :)
    Vi planlegger bryllup til neste sommer og idag får vi vite om vi får lokalet vi har sett på. Spennende og mange ting som må ordnes! :)

    SvarSlett
  7. Så nydelig...alt isammen ♥
    Gratulerer ♥
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett