lllll
lll

19. mai 2014

En ny start



Hei alle sammen!

Som dere kanskje ser har jeg i dag fjernet 5 år med blogginnlegg her på bloggen da jeg har hatt litt trøbbel med blogspot den siste tiden. 
Jeg følte også for en ny start og istedenfor å slette hele bloggen og miste alle følgere og min egen bloggroll var dette det enkleste. 

Siden sist....
10. mai giftet jeg meg med mannen jeg har vært sammen med i 14 år. 
Det var virkelig magisk! En ubeskrivelig perfekt dag! Vårt drømmebryllup rett og slett!
Vielsen fant sted i Drøbak kirke etterfulgt av en herlig fest på fantastiske Villa Malla.
Et eget innlegg om bryllupet kommer etterhvert. 

Denne uken er jeg kommet til uke 33 i svangerskapet. Dere kan tro Nicholas og Noah gleder seg til å hilse på lillesøster som er ventet i midten av juli. Hele familien er i ekstase!

Håper dere vil følge meg videre her på bloggen!
Jeg er klar for en ny start og nye bloggeventyr!

Klem fra
Lotta






Alle bilder: Maia

6 kommentarer:

  1. Du STRÅLER, Lotta!! Gratulerer med dagen!! Og Villa Malla, for noen flotte rammer! Det blir nok en herlig sommer, med lillesøster i heimen!! Noe helt annet, har Nicholas sluttet på fotballen? Synes ikke jeg har sett han på noen av lagene...og, ser han ikke på klasselistene på Seiersten...??? Ha ha, høres veldig nysgjerrig ut her:-)
    KLem♥

    SvarSlett
  2. Håper du har fått lagra tidlegare blogginnlegg på ein eller annan måte. Kjekt å ha :). :)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk flott da. Gratulerer med giftermål. Nydelig brud ble du virkelig. Sååå vakker bukett. Jeg flger deg videre vet du. Ønsker deg lykke til med den lille på vei.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder av en nydelig brud :)

    Ja, av og til en en ny start en fin ting.

    Vi blogges :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til en nydelig brud og brudgom!
    Og brudebuketten din var fantastisk fin!!!
    Ingenting er som en ny start :-) Lykke til videre!
    Trude C.

    SvarSlett
  6. Hei Lotta!
    Gratulerer med alt, men har du virkelig slettet alle innlegg på bloggen ? Trist. Mange fine innlegg som var der før :(
    Skal prøve å følge deg videre da søta <3

    SvarSlett