lllll
lll

21. mai 2014

Shopping for my babygirl




Klær fra La Redoute, Newbie og Name it


Den fineste vognleken fra Sebra er kjøpt hos Småting
Newbie by Kappahl er en stor favoritt....



Ja det har blitt litt shopping i det siste etter at vi var på 3D og fikk bekreftet at det var en liten jente som bor i magen. Med to gutter fra før skal jeg innrømme at det er ekstra stas å shoppe litt til babyjenta vår. Da Nicholas var baby (13-14 år siden) fantes det ingen nettbutikker og jeg husker det var Snoopy, Mikke Mus og dødninghoder som gjaldt den gangen. Jeg husker også at det var bein på mye av klærne. 

Kom gjerne med tips til fine nettbutikker med jenteklær og jentestæsj:)



Fin onsdag!

Klem fra
Lotta




7 kommentarer:

  1. Så mye fint!
    Og så gøy å kjøpe babyklær da :) Elsker det ♥

    SvarSlett
  2. Det er så mye fint er ute, både til jenter og gutter! Newbie er min favoritt også! Nå har de heldigvis Newbie til større barn også!
    Jeg vet om fiiine selgere som selger jentestæsj som hårbånd, spenner o.l gjennom facebook. Kan hende du har hørt om dem, men søk etter Dukkemor og My Beloved Ones
    På klær syr Gullkorn Design og My Belove Ones MYE fint. Ingrid hos My Beloved Ones syr også på bestilling og jeg fikk en NYDELIG kjole sydd på spesialbestilling. Jeg har i tilleg to "hællandussen" drakter som jeg har skrevet om på bloggen tidligere. Her kan du få noe unikt som ingen andre har også. Du finner begge på både facebook og instagram.
    Jeg har også falt sånn for www.Preciouskids.no masse søtt til små og store barn.
    Lykkeligliten selger alt fra babynest, vognleker, smokkelenker og den slags.
    Lykke vogndesign lager alt fra vognposer, nøkkelhank, vognpynt osv.

    SvarSlett
  3. Nydelige klær!
    Det er så gøy å shoppe til små babyer,farlig gøy :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Å ja, jeg skjønner det er stas å handle jentetøy nå!! Kos deg :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint <3 I fjor var det så mye gammelrosa hos Newbie at jeg ble lei, men det blå er nyyydelig. Og når har jeg ei som bruker 86. :P

    Og så, hvor har jeg lagt igjen masse penger de siste to årene....?

    Zara.no, som du har oppdaget ;)
    Miinto.no
    Stylepit.no - masse merker (som Noa Noa og Aya Naya, en del salg og gratis frakt ;)
    Lindex.no (ja, de sender)
    Vertbaudet fra Ellos.no
    Villervalla.no har fine friske farger
    Tyrifryd.no åpner neste uke, og hun har Aya Naya <3

    SvarSlett