lllll
lll

24. mai 2014

Tapet barnerom


God morgen!

Jeg er så usikker på om vi skal beholde den fine blå Pip-tapeten til lille jenta vår.
Det er jo et hav av tapeter der ute, men jeg tror ikke jeg klarer å tapetsere over denne som jeg har blitt så glad i. Hva ville du gjort? 

Gleder meg til å vise dere rommet når det er ferdig. Neste uke må jeg få lurt mannen min til Ikea med en liten handleliste så jeg får kommet igang. Noen "sneakpeaks" underveis kan dere se på min instagramkonto #lottashimmelrom




Guttaboys og jeg på rommet til Noah Januar 2013 da vi var med i en artikkel om aldersforskjell i bladet ''Mamma". Foto: Nina Ruud




Fin lørdag til deg som titter innom!



5 kommentarer:

  1. Behold - den er så kjønnsnøytral!

    SvarSlett
  2. Hmm... ser den godt. har samme greia inne på barnerommet til Jessica... Lyst på noe nytt, men er så glad i den at jeg ikke klarer, så jeg har latt det være...
    Pip tapeten er jo veldig fin til jenterommet også da :) Ikke lett dette...
    Gleder meg til resten av ferden til ferdig barnerom :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Behold tapeten!! Veldig fristende med råssa nå, men vips, så er prinsessa litt større og Hello Kitty, råssa og slikt er "ut" !

    Klem, Hanne :)

    SvarSlett
  4. Jeg ville beholdt den fine tapeten :)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  5. Hello just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your post seem to be running off the screen in Opera.

    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I'd post to let you know.

    The design and style look great though! Hope you get the problem resolved soon. Kudos

    Here is my homepage - goji berry

    SvarSlett