lllll
lll

1. juni 2014

Juni - Den store bursdagsmåneden



Tenk juni allerede! Er det bare meg som syns at mai gikk utrolig fort?
Juni blir en travel måned! Siden Nicholas skal begynne på ungsdomsskolen til høsten er det ekstra mange avslutninger og  mye som skjer. Juni er også en stor bursdagsmåned da flere venner og familiemedlemmer  har bursdag. 

Noah fyller 7 år om bare to uker og årets tema er visst Phineas og Ferb. Vi kjøpte med en del P og F stæsj når vi var i USA i januar så dette har vært planlagt lenge. 



 Litt bilder fra fjorårets bursdag. Rakk ikke ta bilder av piratfesten, hjemmelagde godteposer, piratkaka osv, men det må jeg huske på i år! 




Jeg elsker å lage temakaker og her ser dere noen fra fjoråret:



Hello Kitty til en søt prinsesse 


Angrybirdskake til Noah


Fotballkake til en liten fotballspiller


Ønsker deg som titter innom en strålende søndag!
Sola skinner og vi er snart klare for stranda!

Lotta


3 kommentarer:

  1. Gøy med temabursdag, og så flotte bilder fra fjorårets bursdag:)
    De kakene ser utrolig flotte og gode ut:)

    Kos deg med søndagen:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Du er så stilsikker og kakene dine er jo bare perfekt gjennomført! :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Så morsomme kaker du lager! Jeg skal prøve meg på fantorangen nå til lillebrors bursdag:)

    SvarSlett