lllll
lll

7. juni 2014

Loppi Bloggevent



På onsdag var jeg så heldig å bli invitert på Loppi sitt første mammabloggevent i Norge.  Loppi er svenskt og arrangerer hvert år flere populære event hvor du som blogger kan omgås andre bloggere, få inspirasjon og bli kjent med nye merker. Jeg tok med meg min gode venninne Siv som også er gravid og venter tvillinger til høsten. 



Fantastiske Sigrid Bonde Tusvik var dagens konfransier. 
Her avbildet sammen med arrangørene fra Loppi. 



Det var eget bloggpanel og foredrag fra Philips Avent, Micki, Lundby og Lekmer.





Det ble servert deilig lunch og drikke...


Alle som var med på eventet var så heldige å få hver sin helt fantastiske goodiebag "Loppi påsen". Ikke nok med det fikk vi også en Carena Buggy Light trillevogn (ja du leste riktig) fra Lekmer.



Herlig å komme seg litt ut å treffe andre mammaer og gravide. Jeg gleder meg allerede til neste gang! For flere bilder se #loppievent på instagram. 


Ha en super lørdag!

Klem fra
Lotta




2 kommentarer:

  1. Angrer litt på at jeg takket nei merket jeg da jeg så det på IG. ;) Men 4 timer i bil med dårlig bekken/kropp er dessverre ikke verdt det :P

    Kanskje en annen gang :)

    SvarSlett
  2. Så koselig! Ser ut som en riktig så fin dag med fine folk!
    Ha en koselig pinse

    SvarSlett