lllll
lll

5. juni 2014

Redebygger jeg?




Den fineste Miffylampa skal få lyse opp rommet til lille bebis




Utdrag fra foreldre.no/Svangerskapet-Uke 36: 

UKENS PAPPATIPS: Merker du at den vordende moren driver og bygger rede? Kanskje er hun selv blitt manisk opptatt av rydding og vasking, og kanskje kommanderer hun deg til å vaske vinduer eller henge opp bilder på barnerommet.Dette er helt vanlig. Ikke finn deg i hva som helst, men det er ingen dum idé å ha huset sånn noenlunde i orden når babyen kommer. Det er neppe husarbeid som står øverst på agendaen de første ukene. Ta gjerne grep selv. Vask huset, sørg for at skittenkurven ikke er stappfull, og tilby deg å ta den siste turen til møbelbutikken eller babybutikken for å handle de siste tingene.


Jepp. Dette er meg! Pregnant Zilla! Noen fler? I skrivende stund holder mannen på å skru opp Ikea møbler og jeg peker, kommanderer og koker kaffe;) Blir så fint her atter! :)



Klem fra
Lotta




5 kommentarer:

  1. Så masse koselige innlegg hos deg nå <3

    Gratulerer så mye med bryllupet og masse masse lykke til med fødsel :D

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke der helt ennå, men det kommer nok helt sikkert når jeg nærmer meg uke 36 jeg også. ;) Jeg merker at jeg er mye mer rolig denne gangen, enn jeg var med han første. Men nå er det liksom gutt nr to og det på to år, så da har jeg det meste av klær og dyner og sånt pjask. Seng og vogn, der i mot, det er et annet kapittel...

    SvarSlett
    Svar
    1. PS Jeg lurte forresten på hvor Miffy-lampa kommer fra? :)

      Slett
    2. Ja hihi. Er rolig jeg og-(tror jeg) men vil gjerne ha huset skinnende rent og feiende flott før juli haha.

      Miffy lamper kan du kjøpe på finstil.no

      Klemmer

      Slett
  3. hi, hi!!
    herlig lampe!

    god helg

    klem

    SvarSlett