lllll
lll

21. juni 2014

Samsung sommerlunch




Heldige meg ble invitert til sommerlunch med selveste Samsung tidligere denne uken. Jeg tok med meg Mr T (mannen min) og vi hadde en herlig formiddag på Pinerolo Cantina i Oslo. Det gjorde vel heller ingenting at hovedstaden badet i solskinn:) 



Det var laget kule utstillinger og vi fikk se de nyeste Samsung produktene som mobiltelefoner, smartklokker, tv-er, kjøleskap og andre hvitevarer. 





Nydelig lunch i hyggelig selskap med andre bloggere....



På toppen av det hele holdt "The Lionheads" mini konsert for oss!!! 
Merk dere navnet sier jeg bare. Helt utrolig flinke. Her hjemme og i bilen spilles singelen "City On Fire" mye for tiden. Sjekk den ut på YouTube her



Tusen takk til Samsung for en herlig sommerdag!

-Lotta-



2 kommentarer:

  1. Ikke verst å reise på bloggtreff med egen fotograf *dæver*

    Vet du ikke kælver når jeg ser du blogger. Masse glad i deg,berta!
    klem

    SvarSlett
  2. Så koselig det så ut på bloggtreff med Samsung, hadde jeg ikke vært i Stockholm skulle jeg definitivt blitt med dere ;-) Det er jammen godt du holder deg igang selv om det snart må være rett før snuppe gjør sin ankomst - hi, hi.

    Jeg er klart for treff på onsdag. Adam er på basketskole og det er så mange aktiviteter på SFO denne uka så Lukas blir nok også hjemme. Men, ta gjerne med gutta hvis du vil.

    Ha en herlig kveld snuppa ♥

    Klem
    Anett

    SvarSlett