lllll
lll

16. juni 2014

Sneakpeak babyrommet


Heisann!

En liten titt på babyrommet i dag. Veldig fornøyd med Hemnes kommoden fra Ikea som har masse plass til alt fra stelleutstyr til klær! På toppen skal vi ha stellematte -jeg må bare få tak i en ensfarget som matcher tapeten først;) Jeg har også laget et stelleområde oppå vaskemaskinen på badet så her begynner ting å komme på plass. 


Store dype skuffer er gull...


Str 56 ligger klart i egen skuff!


Jeg klarer nesten ikke vente lenger! 28 dager til termin!

Tusen takk for herlige tips og erfaringer på innlegget mitt i går forresten! 
Setter stor pris på det!

Klem fra
Lotta



3 kommentarer:

  1. Så fint:)
    Og så klar som dere er, hihi...
    Hemnes er gull ツ

    SvarSlett
  2. Å så fint! :) Kan tenke meg du gleder deg! :)

    SvarSlett