lllll
lll

11. juni 2014

Vipp


Hei i solen!

Jeg er forelsket! Forelsket i vårt nye servise fra Vipp som vi var så heldige å få i bryllupsgave!
Jeg elsker de spennende formene og den matte overflaten. Koppene er også utrolig gode både å holde i og drikke av!  Vipp har jo fantastsik mye fint og jeg tror vi skal ønske oss det både til bursdag og jul fremover. Fra før har vi en hvit søppelkasse på kjøkkenet  (det skal nevnes at min mann ikke vet hva den egentlig prisen på den er- jeg slo av en null der tror jeg så hysj hysj- hehe)




Bilde 1+2: Produsenten



For å innvie serviset inviterte jeg min fine venninne Janine på lunch og i formiddag har vi bare koset oss med jenteprat, deilige rundstykker, frukt og kaffe. Perfekt!





Håper solen skinner der du er! 


Klem fra
Lotta

4 kommentarer:

  1. Koselig bord du har dekket. Fint servise. Her tordner og lyner det. Hagler også,men det er varmt. Sånn rar dag liksom. Været skal bli bedre på lørdag. Så da så...
    klemz

    SvarSlett
  2. Vipp har så mye fint!!
    Ønsker meg mye til nye kjøkkenet, men det er litt stive priser syns jeg... :(
    Må nok gifte meg, hihi;))

    Lekkert dekket, og nå ble jeg sulten, tror jeg måp ha litt nattmat jeg gitt:)

    SvarSlett
  3. Så flott servise - mye flott hos Vipp - og dette var jo virkelig snasent:)
    Herlig med veninnelunch:)

    Ha en finfin torsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Previously, he headlined many pay per view championship cards and
    graced the covers of several magazines. ufc 174 live stream
    In 2006, the UFC started a new reality show on Spike TV
    called The Ultimate Fighter that was a huge success.
    You'll feel like you're right in the middle of the action.

    SvarSlett