lllll
lll

11. juli 2014

3 dager til termin






Foto: Fabelaktig 10.mai 2014/Villa Malla


Hei! 

Er i skikkelig vente modus for tiden. Bare 3 dager til termin og vi lengter sånn etter jenta vår!
Forrige gang gikk jeg 15 dager over tiden og det kjenner jeg er helt uaktuelt nå Hehe. Jeg har opplevd både keisersnitt og vanlig fødsel tidligere og håper på vanlig fødsel også denne gangen.  

Måtte bare poste bildet over her igjen. Elsker det! Det er som å være forelsket på nytt i disse tider. Det  å være nygift og gravid er en helt fantastisk følelse. 



Happy fredag! 
Kryss fingre og tær for fødsel i helgen a;) 

Klem fra
Lotta





5 kommentarer:

  1. Masse lykke til - håper du slipper å vente så veldig lenge! 🎀👣

    SvarSlett
  2. God helg i varmen :)
    15 dager over er jammen lenge å vente...
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Herlig bilde! Masse lykke til med fødselen. Håper du slipper å vente så lenge... Selv har jeg termin om to uker, og kjenner at jeg ikke er klar for å gå over tida....

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde :) Håper du slipper å vente 15 dager denne gangen da, hehe. Det er vel kommet nye regler om at man skal settes igang etter 10 tror jeg.
    Jeg har enda noen uker igjen, men kjenner jeg begynner å bli mektig lei :-p

    SvarSlett
  5. Gratulere :)))))

    SvarSlett