lllll
lll

22. august 2014

Fredagslykke og Løwe strikkejakke ♡


Hei!

Herlig med fredag! Selvom jeg er i permisjon setter jeg like stor pris på fredager som før. Det er noe med fredagsfølelsen og "fræddan" som vi sier:) Guttene her er overlykkelige for helg etter en uke med bla. skolestart, fotball og basket. 

Jeg har koset meg med en gåtur til byen og lunch hos min fine venninne Janine. Som alltid måtte jeg innom "Lille Skap" og sjekk ut den fine strikkejakka som fikk være med hjem. Den er håndlaget og jeg klarte rett og slett ikke å gå fra den. Du vet noen ting er rett og slett for vakre til ikke å eie. Nydelige detaljer og 100% Alpakka ull. Denne kommer vi til å ha mye glede av!




Løwe: Kjærlighet i hver maske  



God helg til deg som titter innom!

Klem fra
Lotta



7 kommentarer:

  1. Nydelig jakke!

    God helg til deg og dine!
    Her skal den nyyyyytes!!!!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  2. For en skjønn jakke ツ
    Håpoer dere kooooser dere om dagen!

    SvarSlett
  3. Nesten synd at jeg ikke har "småttiser" lenger, for den jakka var "framifrå"!
    Må nok vente på barnebarn da!

    Riktig god helg!
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  4. For en nydelig strikkejakke!! Skjønner veldig godt at den ble med deg hjem :)
    Her er det lite helgefeeling, for jeg har jobbehelg...og travle dager over helgen med skolestart og møte med megler og selger av rekkehuset vi kjøpte på torsdag :D
    Så reiser mannen på jobb, og jeg må begynne å pakke.. Travle dager, men gøy - gøy - gøy!!!

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Herlig jakke til ei nydlig lita snuppe!! Kos dere!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Lekker jakke;) Kommer en over noe så vakkert så kjøp;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett