lllll
lll

27. juni 2015

Dåpskake- Made by me






I helgen som var laget jeg dåpskake til tvillingene til noen gode venner. Det var en kjempekoselig dag med en flott gudstjeneste og en utrolig fin gjennomført fest. 

 For å få bokstavene brukte jeg first impression molds som du får kjøpt på de fleste utstyrsbutikker for bakeutstyr. Rosene laget jeg for hånd, og for sommerfugler og blomster brukte jeg utstikkere.Siden det er kake oppå kake valgte jeg et lett fyll i det øverste laget, jorbærkrem. Den nederste kaken var fylt med et lag vaniljekrem samt et lag jordbærkrem med banan. 


Håper kaken kan være til inspirasjon til dåp, navnefest, konfirmasjon ol.




 Ønsker deg som titter innom en kjempefin dag!

Klem fra
Lotta





1 kommentar:

  1. For en nydelig kake. Lurt å slå to fluer i èn smekk, og bruke både rosa og blått på kaken. Mange ville nok laget to kaker istedenfor.

    Ønsker deg og dine en flott helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett