lllll
lll

1. juni 2016

Jeg ELSKER babyshower!


Hei alle sammen!

På søndag var jeg i baby shower til verdens fineste Anette. Hun er den som alltid samler vennene og som gjør alt for at alle skal ha det bra alltid. Derfor var det eksta stas å få være med å overraske henne med baby shower der hun bare kunne slappe av og nyte sin egen fest:)




 Så gøy å lage bleiekake. Elsker sånt jeg...


Bamsecupcakes med white chocolate frosting

 Vertinnen hadde pyntet så lekkert og vi koset oss med deilig mat, drikke 
og baby shower leker. Kvelden kunne bare ikke bli koseligere.
 Nå gleder vi oss til å hilse på lille babyen etterhvert. 


Se flere baby shower innlegg lenger ned på bloggen.. Jeg blir helt varm i hjertet av å tenke tilbake på mitt eget med lille Milla i magen. Uforglemmelig og rett og slett fabelaktig;)



Fin onsdagskveld videre.



 





2 kommentarer:

  1. Åh så koselig for Anette :)
    Husk å delta på min give away med trekning ikveld.

    smask!

    SvarSlett
  2. Så koselig å titte inn til det igjen. Har vært en lang pause for meg..
    Mvh. Maria

    SvarSlett